Meest gestelde vragen (FAQ)

Hier vindt je de meest gestelde vragen aan Sqmize. Staat je antwoord er niet tussen neem dan contact op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Checkout en afrekenen

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

  • VVV-Cadeabon
  • IDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Bancontact
  • Apple pay
  • Google pay

Waarom moet ik verplicht mijn telefoonnummer doorgeven?

Voor de grote bestellingen, welke worden verzonden met DHL, is er een afspraak gemaakt dat de klant wordt gebeld om een afleverafspraak te maken.

Mijn kortingscode werkt niet

Wanneer je kortingscode niet werkt, kan je het beste contact opnemen met info@sqmize.nl

Ik heb een foutje gemaakt in mijn adres, wat moet ik doen?

In dit geval is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen via info@sqmize.nl

Vergeet niet je bestelnummer en de wijziging door te geven.

Krijg ik ook een factuur?

Ja zeker! Samen met je verzendbevestiging zal ook de factuur gestuurd worden.

Verzending en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levering kost doorgaans 3 tot 5 werkdagen.

Grotere/zwaardere pakketten (+40kg / groter dan een rechte barbell) kunnen iets langer duren doordat ze met DHL vracht gaan.

Wat zijn jullie verzendkosten?

Alle bestellingen boven de €100,- worden gratis verzonden!

Uitgebreide informatie vindt je op onze verzending en levering pagina.

Met welke koerier verzenden jullie?

De kleinere pakketten worden verzonden met UPS. De grotere en zwaardere pakketten worden verzonden met DHL vracht.

Naar welke landen verzenden jullie?

Sqmize.nl verzend alleen naar Nederland en België.

Bestelling annuleren of retourneren

Wanneer kan ik het beste bestellen?

Maandagavond is de beste tijd om te bestellen, dan wordt je bestelling doorgaans dinsdag middag verzonden.

Dit komt omdat maandag meestal de bestellingen van het hele weekend worden verwerkt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer de bestelling nog niet onze opslag uit is zou je de bestelling kunnen annuleren.

Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via info@sqmize.nl

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja zeker! Een uitgebreide uitleg met eventuele kosten staat beschreven in ons Retour Beleid

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat moet ik nu?

Neem in deze uitzonderlijke gevallen foto's van de schade en daarna zo snel mogelijk contact op via info@sqmize.nl.

Vergeet hierbij niet je bestelnummer te vermelden.

Zakelijke Aankopen

Hebben jullie een showroom?

Op dit moment heeft Sqmize geen showroom in Nederland. Ons hoofdkantoor in Hamburg (Duitsland) heeft dit wel, laat het weten als je een afspraak wilt.

Kan ik bij jullie ook zakelijke aankopen doen?

Ja dit is zeker mogelijk. Neem contact met ons op met hoeveel en welke artikelen je wilt bestellen, zodat er een offerte op maat gemaakt kan worden.

Leveren jullie ook aan Crossfitboxen en Professionele Gyms?

Ja zeker! Bij onze product omschrijving staat aangegeven wanneer een product geschikt is voor commercieel gebruik.

Lees meer hierover in onze blog over onze productlijn.

Leveren jullie ook aan de overheid, zoals Defensie, Brandweer en Politie?

Deze helden hebben natuurlijk de beste apparatuur nodig! En deze kunnen ze kopen bij Sqmize.

Kan ik voor onze bedrijfsfitness ook bij jullie kopen?

We kunnen een complete inrichting aan sport apparatuur leveren voor je bedrijfsfitness.

Heb je advies nodig neem dan contact op via info@sqmize.nl

Neem contact met ons op: